2009-03-31

Uppdatering+ krympplast

Oj, nu var det länge sedan jag uppdaterade bloggen. Vad har hänt den senaste tiden då? Jo, jag har testat på att använda krympplast och gjort några bröllopskort. Eftersom limmet jag köpt var värdelöst så hade allting jag limmat lossnat dagen efter jag gjort korten så just nu har jag inte mycket att visa upp. I övrigt i pysselväg så målar jag nu bröllopsmotiv för glatta livet. Har köpt en vattenbaserad stämpeldyna nu så jag kan använda mina promakerspennor. Oj, vad kul det är att måla med dem! Peter tycker dock att motiven blir blir finare om man målar med distresser så jag får väl måla med både och eftersom smaken är som baken och jag hade tänkt att försöka sälja lite kort.
Annars så har vi hjälpt Linda att flytta och Samuel är sjuk. Han vaknade i söndags helt igenslemmad och ledsen. senare kom över hög feber. Nu verkar han vara lite bättre även om han är slemmig fortfarande. Han får slemlösande medicin som han dricker duktigt "Ska jag visa att jag kan vara modig?" Och jag räknar med att han ska till dagis igen imorgon.

Här kommer bild på vad man kan hitta på med Krympplast:

Hej så länge!

Inga kommentarer: