2009-03-21

Svartvitt

I går när vi åkte och handlade, jag och Samuel, såg vi en stor jänkare. -"Titta mamma vilken häftig bil!" utbrast Samuel. -"Ja,visst är de häftiga?" svarade jag. "Pappa tycker att de är fula men jag tycker att de är häftiga." -"Va?" sa Samuel. -" Jo, jag sa att Pappa tycker att de är fula men jag tycker att de är häftiga." Samuel blir tyst länge..sen säger han diplomatiskt: -"Jag tycker om Saabar"
Jag har pysslat en del den sista tiden. Jag har skapat mitt första clearalbum men jag har inte hunnit fota det ännu. Ni får därför se lite svartvita saker jag gjort. Förts ut ett kort som skickades till min hemliga vän på pyssel.net:

Stämpel från Tingtura design.

Nästa kort skickades till min lillasyster. När jag köpte stämpeln på Göteborgsmässan sa Pickos (som gjort stämpeln och som stod och sålde dem. -"Jag gillar den stämpeln." -"Ja, jag med", svarade jag. "Den ser ut som min lillasyster." Då skrattade hon och sa -" Det ÄR min lillasyster". Det syns inte så mycket men det är ganska mycket glitter på kortet. Dels i hörnen men även smyckena på stämpelmotivet är glittriga, likaså "Hej" som är utstansat i blingpapper.

Sen skickade jag även med en påse bilar för att peppa min syster att börja med körkortet: Framsidan

Baksidan

Nu ska jag och Peter iväg för ett dygn på tu man hand. Det ska bli såå skönt att få prata med varandra igen. Ha det bra så länge!

Inga kommentarer: