2009-03-11

MItt första BIAalbum!

Nu verkar det som min presenter till mina två bästa vänninor och mamma kommit fram så nu kan jag visa upp mina
"kvinnodagspresenter" även för er. Det är minialbum i stl 11x14 cm. Fram och baksidan är Blingpapper. Jag har valt att inte dekorera så mycket då jag dels använt mycket mönstrat papper (Chatterbox) men även för att jag vill framhäva texten och de underbara bilderna. (Alla bilder är klickbara så att ni kan se dem i större format)

På baksidan av solen står det "made with a smile".
På en av dem jag gjorde stod det istället "be your self")





Pajen (och vinglaset på sista uppslaget) har mycket 3D-lack på sig.

Här har jag embossat med riktigt glittrigt guldembosspulver.


Klantiga jag skrev 2008 istället för 2009 såg jag efteråt..

8 kommentarer:

Hegu sa...

Wow...vilket häftigt album! Supersnyggt! Får jag fråga vart du har hittat alla fina bilder? Älskar dem och har letat på nästet...men inget hittat...

Tack för titten!
Helen

Miapuh sa...

SUPERfint :D

Anne-Lie sa...

Vilken underbar idé! Kul album som jag tror att dina väninnor verkligen uppskattade.

Linda Griffin sa...

Vilket fint och roligt album!

Jenny sa...

Vilket häftigt album!!! Får nog snart införskaffa mig en BIA!

Caisa sa...

helt underbart album!! Älskar det!

Kickans_blogg sa...

Åh så fint!! :0)
Kram Kicki

M@gs sa...

Vilket härligt album. Jag fick ett mail om riktiga kvinnor och husmödrar, underbart i albumform.
Jag har utmanat dig i min blogg.
Kram