2009-03-08

Mässinköp och födelsedagspresenter

Okej, här kommer det jag köpte på mässan igår :

(Jag skulle ju inte köpa papper mer än ev lite cardstock.. )


(Hittade ingen cirkelskärare från MM så det fick bli cirklar till shapecuttern istället)

(Stämpeln, blommorna, pärlflossen och de korta banden var från Goodiebagen vi på bussresan fick av sponsorerna)
Jag fick tag på det mesta jag skulle ha men saknar fortfarande mörkbrun journalingpenna stl 01 samt Fiskars Threading Water-stans...
För er som vill se lite fler bilder från mässan kan kolla in alla foton som Anki lagt upp: http://ljuvligtvitt.blogspot.com/
Jag är ju med i en födelsedagsswap och här kommer det jag fått hittills. (Jag saknar från en del fortfarande)

1 kommentar:

Kickans_blogg sa...

Jisses va mycket fint du köpt!! :0)
Härligt!

Kram Kicki