2009-03-03

Det sista från Cybercropen

Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade sist..sorry. Här kommer i allafall det sista jag gjorde under Cybercropen (utom en sak som är en present så den kan jag inte visa här ännu).

Den här har ni redan sett om ni följde länken till Inkidos blogg för några dagar sedan. Annars kommer den här för er som inte sett den innan. Utmaningen var att använda sig av enbart Inkidos stämplar eller papper. Jag har använt mig av deras julpapper.

Här skulle man följa en skiss och göra två olika layouter utifrån den.
Detta är den ena och den andra har jag redan visat. Det är den som heter "puss!"

Här var utmaningen att man skulle använda något annat än vanligt papper.
Jag valde att använda wellpapp/kartong.
En liten anekdot kring layouten:
När jag blev klar med denna LO så visade jag den för Sebastian och Samuel som satt i soffan bakom min pysselhörna.
Sebastians kommentar var: -"Asså..är den klar så där?
Jag: -" Ja, vadårå? Nåt som inte är bra?"
Sebastian: - "Nej, men alltså..den ser så tom ut"
Samuel: -"Den är inte tom heller! Jag är ju där!"

Inga kommentarer: