2008-01-24

Mor och Far

Jag har varit dålig på att uppdatera här men jag har också varit dålig på att scrappa sen jag stukade foten. Jag har haft mycket kramper i den foten på nätterna och bara kramp i sig gör ju ont och att ha det i en stukad fot är ännu värre. Jag har inte kunnat somna förrän framåt småtimmarna vilket resulterar i en mycket trött Mella på kvällen. Jag tänkte därför visa några äldre kort jag gjort, nämligen de enda mor- och farsdagskort jag gjort.

Först ut morsdagskortet som mamma fick förra morsdag. Ett riktigt 70-talsinspirerat kort. Flickan på kortet är blond eftersom jag var det när jag var liten ;-)


Här kommer farsdagskortet pappa fick förra året. (I år fick han inget eftersom jag var bortrest) Jag vann faktiskt Scrappiz månadsutmaning på det kortet. Jag blev så glad över att alla röstade på mig och mitt kort- jag var ju en riktig nybörjare på kort då- inte för att jag är någon expert nu heller men ändå). Som ni kanske kan förstå av kortet samlar pappa på skivor ;-)

Kram på er mamma och Pappa! Älskar er! (Även om jag är en kratta på att höra av mig)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på dig också gumman, jag älskar dig och jag hoppas att insikten om att du "är en kratta på att höra av dig" så småningom ska leda till en bättring!
Goa kramar!!

Anonym sa...

Man får visst inte kalla sig mamma för när jag försökte blev det "anonym" av det.