2008-01-13

Fotrapport+ några LOs för beskådan

Tänk vad man blir trött av att ha värk. Jag har inte gjort mycket annat än sovit sen jag gjorde illa foten tycker jag. Det har faktiskt läkt fortare än jag hoppats på även om foten fortfarande är rejält svullen så kan man iallafall se en stor skillnad på dessa dagar som gått. De sista dagarna har det blivit bättre och jag använder mig bara av en krycka och ibland är jag helt utan. Dock har jag tidvis riktigt ont att man inte orkar annat än att bara vara men med piller och vila så klarar man ett tag till...
Jag har iallafall lyckats fotografera LOsarna som legat färdiga och väntat på dagsljus. Några kan jag lägga ut här nu men några vill jag ha ok från de som är med först.

Den första LOn handlar om när Samuel kom hem från dagis med sår på kinden efter att ha slagits med sin kompis. (Samuel fick sår och hans kompis en bula och de var kompisar direkt efter slagsmålet igen) Här har jag nog blivit rätt inspirerad av Silwerstar och hennes scrapstil.


Den andra LOn är på Sebastian från i somras när han somnade på soffan direkt efter att ha kommit hem från fotbollsläger. Samuel var snabb med att använda sin bror som leksak. (Här har jag använt shapecuttern/cirkelskäraren jag fick i julklapp. Den fungerar över förvantan! Tack, Pappa!)

Nästa LO visar Sebastian första gången han rakar sig- tänk det är snart ett år sen!

Det var allt för denna gången. Jag har några till som ni ska få se men jag måste ju locka med nåt för att ni ska komma tillbaka också, eller hur! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Man ska väl inte säga att så stora pojkar är söta men mitt mormorhjärta blir så varmt när jag ser på bilden!