2008-01-16

Tillbaka på jobbet igen + LOs

Så..då har jag slängt kryckorna (antagligen för tidigt) och jag har jobbat i två dagar. Foten gör väldigt ont från och till och framför allt framåt eftermiddag/kväll trots att jag försöker att inte gå på den så mycket. Samuel är på gång att bli förkyld vilket gör att man inte får sova så mycket på nätterna. (Alla vet väl om att det är mitt fel om han blir täppt i näsan eller har ont i halsen) :-p

Så, nu har jag gnällt färdigt! ;-)
I maj förra året var det Öppet hus på Båstad kommun/Brandstationen/Polisen och vi var där. Dessa bilder är sådana som legat och väntat på att bli scrappade som jag bara aldrig fått lust att scrappa. Jag vet inte hur många gånger jag har tagit fram dem och börjat men aldrig avslutat..
Ja, nu är de gjorda iallafall...med blandat resultat.

På väg dit. Samuel var så förväntansfull över att få åka buss. Hela bussresan satt han sen och kommenterade för alla på bussen vad han såg. "Titta, nu åker vi in i en tunnel!!!!" osv. En kvinna sa "Sån var du också när du var liten" till sin tonårsson som satt i sätet bakom (!) henne som snabbt fräste fram ett "Men, mamma!". *skratt* Ursäkta blixten som döljer halva sonen och ett papper, men ni ser ju på ett ungefär iallafall.


Nästa bild är från när Polis, Brandkår och Ambulans visade vad som sker vid en olycka. Han var mycket faschinerad! Den här hade jag tänkt skulle vara tuff i sin utformning men ni ser ju hur det slutade! Till och med en snuttignuttig fjäril kom inflygandes på LOn! Haha!


Slutligen en LO från när de satt i ambulansen och brandbilen. Samuel ville inte alls först men med en storebror som sätter sig först så måste man ju våga själv också. Denna LO är nog, tillsammans med den första jag gjort, den fulaste LO jag gjort men nu är jag snart klar med alla dessa "måsten" iallafall och kan börja sånt som ajg känner att jag vill göra. Har ju tänkt göra lite andra saker också och jag har sagt till mig själv att jag måste bli klar med de bilder som ligger och väntar först.


Inga kommentarer: