2008-01-05

Hittat lite kort

Gissa om jag var pysselsugen igår, hade ju inte pysslat på några veckor och då har det bara varit julpyssel. Det blev två LOs på en kväll, vilket är imponerande för att vara jag. Jag är rätt långsam när jag scrappar. Eftersom jag är gräsänka den här helgen får jag inte mycket pysselrelaterat gjort på dagen så därför har jag inte fotat dem ännu. Har dock fått rensa lite bland fotona som ligger inlagda på datorn och fann en del bilder på kort jag gjort. Jag har en förmåga att glömma bort att fota dem innan de skickas iväg alt. ges till den som beställt kortet men som sagt, några hittade jag nu iallafall.
Först ut ett beställningskort till en dam som fyllde 80 år. Hon tycker om att sticka därav stickkorgen med riktiga minigarnnystan och knappnålar som stickpinnar.



Nu kom Samuel och sa att han vill ha frukost(?) så jag tolkar det att jag bör sätta lite fart här och fixa lite middag. Ni får se fler kort en annan dag.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint kort!

Nina sa...

Verkligen härligt kort! Mottagaren måste ha blivit överlycklig!

Gillar de små nystanen i korgen.. :)

*kram*