2008-01-09

Hoppar på kryckor igen

Jag skulle hjälpa en nyanställd på jobbet idag att visa hur alkolåset fungerar på våra tjänstebilar (eftersom han inte fick till det). Vi småsprang mot bilen eftersom det ösregnade. En bitteliten kant gjorde att min fot vred sig och jag flög i marken. En stort skrapsår på ena knät och en fot som är svullen. Tur att jag aldrig lämnade tillbaka kryckorna sedan sist. Peter tycker att jag borde åka till doktorn men jag vet ju att de aldrig gör nåt. Sist, då när jag ramlade i trappan och slet loss ledbandsfästet fick jag ett par kryckor och en stödstrumpa..och eftersom jag har både stödstrumpa och kryckor hemma behöver jag således inget läkarbesök.

Jag får lite panik eftersom jag har en del att göra på jobbet eftersom det är dags för årets bokslut. Jag hann tack och lov med det mesta idag innan jag ramlade. Kanske åker jag till jobbet på fredag också och gör klart det sista. Imorgon kommer jag iallafall hålla mig hemma. Då kan jag iaf fota några LOs jag gjorde i helgen, nu när man faktiskt är hemma under dagtid. Inget ont som inte för något gott med sig...eller nåt :P

Här kommer några foton på lite kort jag gjort som jag lovade i förra inlägget.

Väljer att börja med det första kort jag gjort, ironiskt nog ett krya på dig kort till min mamma. Det gjordes förra våren om jag inte minns fel?
Ännu ett kort jag gjorde tidigt i min "karriär" som scrappare. Gjordes för drygt ett år sedan till min lillasysters födelsedag.
Här kommer att kort jag gjorde till en Cybercrop tidigt i höstas.
Nej, nu ska jag hoppa tillbaka till soffan och slänga upp foten igen. Den börjar surra och värka efter en stund när den inte är i högläge.
Ha det gott alla därute!

1 kommentar:

Nina sa...

Åh! Krya på dig-kortet till mammsen är ju hur underbart som helst!! :D