2009-01-30

-"Var är Fjant?" -"Här mamma!"

Här kommer det senaste alstret jag gjort. Jag gjorde det innan jag åkte till mamma. Det var till Pyssel.nets månadsutmaning där man skulle inspireras av "Trolltyg i tomteskogen". På LOn är det min lillasyster med ansiktsmask. Fotot är inte det bästa då även detta fotades på kvällen men ni ser väl på ett ungefär iallafall.

Pappren kommer från My Minds Eye (som jag vann i en utlottning i Stellas.se´s blogg). Blommorna är från Prima och YouDo, bladen från Prima och de rosa bradsen från Making Memories. Det är brun stickles jag använt för att göra de glittriga swirlarna. Jag har även använt mig av spets, brun dymo och Fluid chalk (Chestnut roan och Dark brown). Ordet "vacker" är utstansat i rosa cardstock i QKs typsnitt Mademoiselle.

Inga kommentarer: