2009-01-05

Dags för lite foton..

Äntligen har jag hunnit fotografera de senaste sakerna jag gjort. Inte alla men några iallafall så att ni får se lite av vad jag gjort nu när det varit så lugnt i bloggen. Jag tänkte dela upp det på några dagar så att ni har nåt att se fram emot nästa gång ni kikar in. ;)
Först ut är en ljusdekoration. Den gjorde jag från början till oss själva men när jag skulle skicka julklappar till mamma med familj så fanns det plats kvar i paketet så då fick det följa med upp dit. (Hon fick nämligen en pepparkaksburk förra året med samma mönstrade papper så jag tyckte att det kunde passa bra.) Det är lite svårt att fota ett runt ljus så jag har tagit fyra foton och sen får ni själva förstå hur det ser ut.




Papprena är grön bazzill och ett mönstrat papper från förra årets julkollektion. Då jag bara hade en spillbit kvar vet jag inte vem tillverkaren är. "God Jul" är utstansat ur röd bazzill och jag har använt mig av QKs Mademoiselle.
Övriga dekorationer är grönt satinband, röda öljetter, röda blommor,
röd stickles samt utstansade fernkvistar.
Blockljuset är 20 cm högt.

Inga kommentarer: