2009-01-28

Tjoho!

Jo, jag lever faktiskt. Efter att vi var rejält förkylda här hemma så åkte jag och Samuel hem till mamma med familj i Örebro. Vi gjorde inget speciellt mer än att bara umgås eller jo.. Jag var på teater med mamma och min bonussvägerska och jag var på Stellas rea och shoppade.

När jag kollade min blogg när jag kom hem så upptäckte jag att jag fått två awards!! Gissa om jag blev glad när jag upptäckte det, Tack ska ni ha! =)


Jag fick en av Cath ( http://cathspyssel.blogspot.com )

Detta är “kriterierna” för denna award!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap.
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar,
ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!
Här kommer de jag nominerar:

Och jag fick ännu en av M@gs ( http://maggelimaggs.blogspot.com )

Här är reglerna:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.
Här kommer de jag nominerar:

Jag är dock för trött för att gå runt i bloggarna ikväll och tala om att de fått utmärkelserna så det gör jag imorgon. *gäsp*

2 kommentarer:

Mirabyll sa...

Tack så jättemycket!! Vad glad jag blir!

jeanettew sa...

oj, vad glad jag blev!

Roligt att du hittat min blogg :O)
Nu ska jag spana i din *ler*

Ha en trevlig helg!
Jeanette