2007-12-14

Luciauppdatering..

Yes! Han gjorde det. Vi fick minsann se honom sjunga med de andra barnen! Han både dansade, sjöng och visade magen för publiken! =D

Tyvärr blev inte några av fotona bra. Här kommer typ den enda bilden som blev bra från kvällen.

Jag har faktiskt gjort en massa julkort! Det är bara några få kvar som jag räknar med ska göras ikväll. Det verkar minsann som om jag ska hinna med deadlinen den 16/12! *imponerad av mig själv*

---------------

Här kommer en LO på Sebastian som handlar om att han vill ha hjälp med att bli fotomodell den ena minuten men den andra minuten måste man hålla i honom för att kuna fotografera honom. (bilderna är från i somras) En väldigt enkel Lo där jag bara använt mig av en vit criss-cross bazzill och en drös med brads i olika varianter. En väldigt dålig bild men det är ju kört att lyckas ta kort nu, speciellt på de vita LO'sarna




Inga kommentarer: