2007-12-22

Dags för jul!

Idag börjar min semester. Här ska firas jul! Jag har lovat bild på julkorten men det har inte hunnits med att klippa till dem. Jag visar därför en flaskkort jag gjorde till min chef när vi skulle till honom på julfika (jodå, han fick en flaska vin också) samt en tändstickask som mamma ska få "bara för att"..:


Det glittriga flaskkortet (Båda papprena är glansiga och allt vitt har stickles på sig. Detaljer på flickans kläder har dessutom lite twinkling)

På tändstickasken har jag också blingat till det lite med stickles på det vita på kläderna samt i blommans mitt:


Slutligen ett foto på yngste sonen från nu på morgonen. Han låg och tittade på barnprogrammen på tv och snacka om att njuta av ledigheten. En riktig softare! Slappa nu ni också så mycket ni kan!


God Jul på er och jag hoppas att Tomten kommer till er!

Inga kommentarer: