2007-12-10

Helgen..

I helgen har jag och Samuel varit ensamma. Peter jobbade hela helgen och Sebastian var i Stockholm för att se Motörhead. Jag hade tänkt att jag skulle hinna göra alla julkorten klara men tji fick jag. Samuel krävde sitt och sen var jag slut. Vi har lekt, städat, busat, dansat "stäplat" (stämplat) och tvättat. Vi har dessutom bakat pepparkakor (Jag har aldrig sett ett barn äta så mkt deg på så kort tid.) Han tyckte dock inte att det var så gott efter ett tag så det blev iallafall några pepparkakor som fick hamna i ugnen.

På söndagen skulle vi åka och hämta Linda i Ängelholm och då fick han ha lite av Sebastians vax i håret. Han tyckte själv att han blev väldigt snygg och tuff. ;)



Vår mysiga helg avslutades med att han återigen visade sin mor att han han är i treårstrotsen. Han plockade bort nästan alla blad från min lilla julstjärna för att han var sur!

Vad gäller mitt pysslande så hann jag klart alla motiven men så mkt mer hanns inte med. Nu ska jag dessutom göra två flaskkort vilket gör att jag saknar två motiv. :-S Jag har gjort ett av flaskkorten nu ikväll och nu hänger det på tork. Foto kommer...

Inga kommentarer: