2007-12-16

Julklappsshopping..

Idag har jag haft körkort i en månad och fyra dagar..inget jämt att fira eller så men idag har jag varit med barnen själv till Väla (ett stort köpcentrum ca 4 mil härifrån) och handlat. Det känns rätt bra att bara kunna ta bilen och åka när jag vill utan att be om skjuts. Jag har köpt julklappen till min sambo som blev en aaaaning (läs mycket) dyrare än jag tänkt mig men nu är det som det är..mer kan jag inte säga nu ifall han skulle läsa här. Samuel ville också köpa en julklapp och när jag frågade honom vad pappa skulle få svarade han "Gul". "Vill du köpa en julklapp som är gul till pappa?" frågade jag. "Ja, gul! ...Och blå." svarade han Så förutom "svenska flaggangrejer" hittade jag inte mycket. Samuel får nog göra något själv att ge bort tror jag.


Har inte hunnit göra klart julkorten än och räknar inte med att hinna med det ikväll heller eftersom "Tomten" kommer komma att komma hem till oss med julpynt och julgran när Samuel somnat. ;-)

Visar några bilder på några LOs jag gjort som inte vistats innan. Den översta visar några bilder på Samuel och min pappa från i somras när vi semestrade ihop i Norge. Det såg så roligt ut för de hade nästan exakt likadana kläder på sig en dag (ej planerat):

Sen kommer en bild på en LO som jag gjorde efter en skiss under Scrapaddicteds scrapmara i slutet av oktober. En av mina favoriter tror jag, inte direkt min stil utan kanske mer Ankis egentligen eftersom den är mer "Hertiage" och Romantisk, men jag tycker om det även om mina LOs inte brukar se ut så. (Tack Anki för lånet av alfabetet) LOn handlar om Samuel som tappade några blåbär under trappan och att han prompt skulle ha just dem fast det fanns en hel dunge med växande blåbär två meter från honom. Dessa foton är tagna under samma semester som de på LOn ovanför.

Nej, nu ska jag återgå till städningen och strykningen och sen ska jag lägga barn för sen ska ju "tomten" besöka vårt hem..

Inga kommentarer: