2007-12-18

Klar!

Så, nu är jag klar med julkorten! Jag ska bara skriva ut insidan imorgon och limma in sen ska de iväg! Tjoho! Fick dessutom veta att Posten kommer att ha lördagsutdelning i år vilket innebär att jag räknar med att alla får sina kort innan jul. Jag gjorde dessutom en tändssticksask när jag ändå var i farten. Jag har fotat dem men inte hunnit ladda in fotona in i datorn. Fixar det imorgon, nu är jag för trött...


Visar en bild ännu på en LO jag gjorde på Scrapaddicteds scrapmara i Malmö. Denna var med i färgutmaningen där man fick använda sig av lime, orange och turkost. Endast dessa färger men man fick plocka bort. Som ni ser använde jag mig bara av lime. (Det är mer limefärgat än vad fotot visar. Cardstocken är mer som de limefärgade bradsen.
Ännu en Lo från maran, denna är gjord utifrån en skiss. Handlar om att Samuel inte tycker om att klippa håret. När dessa foton togs var det första gången han inte skrek hysteriskt under hela klipningen. (Det är fotot som är snett och inte LOn, ser nu att jag missat att räta upp det.)
Såå..nu ska jag hoppa i säng. Är så trött nu förtiden. Har så mycket att göra både på jobbet och hemma..men snart är det dags för lite semester, ska bli skönt!

Inga kommentarer: