2011-04-19

Halsband av en gaffel

Jag hittade en så vacker gaffel när jag var och handlade så jag var bara tvungen att köpa den. Efter myyycket slit lyckades jag kapa av den, slipa till den och böja den och här är reslutatet. Eftersom hänget i sig blev så vackert (tycker jag) valde jag att enbart ha en enkel läderrem till den.

Hänget är i nysilver och i väldigt ljust silver
även om det ser mörkare ut på bilderna
så låt er inte luras av det. Jag lovar att det är ljust.
Läderremmen ser väldigt fyrkantig ut nu
men det är för att den är helt ny.
När det används så tynger hänget ner lite och
efter lite användande är det inga "veck/hörn" på den längre.
Hänget är 6cm och läderremmen är 42cm.
Vill man ha den längre eller i en annan färg går det att ordna.

*SÅLT*

Tack för titten! :)


3 kommentarer:

Erika sa...

Snyggt! håller faktiskt på med liknande projekt men med skedar :)

AnnaB sa...

Superduperfint...! :)

Miapuh sa...

himla fint :D
rådiggar