2009-06-01

Trolltider

Jag köpte på mig några trollstämplar och blev helt förälskad. Jag producerade snabbt några kort:

(Motivet på det här kortet är utgivet till minne av en av våra tjejer på pyssel.net-forumet som under påskhelgen avled i cancer. Pengarna för de köpta stämplarna går oavkortat till Cancerfonden och kan köpas på stämpelgården.)
Här har jag använt en gammal CD-skiva som grund. Kortet fick mamma tillsammans med lite pysselsaker eftersom hon också fastnat i scrapträsket..moahahaha.. Tanken är att man ska hänga upp kortet med den här sidan utåt när det är länge till dess vi kommer att ses.
Sedan ska hon vända på det när vi snart kommer att ses igen och då kommer den här sidan fram istället.

Här kommer det första kortet jag gjorde (förutom det runda kortet här ovanför). Jag kunde inte komma på hur jag skulle scrappa det med de mönstrade papper jag hade så jag ritade därför en egen omgivning.

..och det var så kul så jag var tvungen att göra en nästan likadan till..

När jag såg den här stämpeln visste jag precis hur jag skulle använda det..så här!

..och slutligen..kortet jag gjorde till mors dag. Jag menar..vad passar bättre med ett trollmorskort från en bortbyting ;-)

Förtrollande hälsningar från mig!

Inga kommentarer: