2009-06-14

Mina bidrag till träffen i Örebro 25/4-09

Här kommer mina layouter jag gjorde på scrapträffen i Örebro den 25/4-09. Jag har helt glömt bort att visa dem här. Ni får ursäkta de sneda och konstiga bilderna, det ville sig helt enkelt inte när jag skulle fota dem :S

Här skulle man göra en LO efter en skiss. Jag blev inte speciellt nöjd med den men men..

Här var man tvungen att använda minst fyra av dekorationerna
samt minst ett av de mönstrade pappren från tävlingskitet man köpte där.

Här skulle man göra en LO helt fritt dvs hur man ville.


I dag ska vi på stor loppis, Samuel är så förväntansfull. Han älskar att gå på loppis. Jag hoppas att vi hittar nåt kul och billigt. Ha det bra alla så länge!

1 kommentar:

Lilltolen sa...

Vilken härlig balans och ljuvliga färger. Är på inspirationsrunda och hit kommer jag igen! Må väl!