2009-02-23

Cybercrop

Under fyra dagar har det varit Cybercrop på Scrappiz. Jag som normalt brukar scrappa rätt långsamt kom in i värsta scrapångan och lyckade gör ELVA bidrag!! Mycket för att det var en PDF med alla bidragen så att man kan ta med sig häftet och slipper springa till datorn hela tiden men framförallt för att den pågick under fyra dagar. Kanske mycket också för att jag hade en så himlans mensvärk och pms så jag fick vara ifred *rodna förläget* Jag kommer att visa mina alster under de närmaste dagarna. Jag börjar med att visa tre stycken som kommer att hamna i min BOM (Boken om mig själv). Dessa alster är mindre än de jag brukar göra, de är 20,5x20,5.

Här var utmaningen: Använd dig av färgerna ljusgul, rosa och grön. Ha med knappar, band eller spets samt något stämplat. Passande nog hittade jag kort mig när jag var 1½år där jag hade en rosa klänning, gul kappa och gröna rosetter- Hur perfekt var inte det då!?

Här skulle man följa en skiss (Man skulle göra två olika alster utifrån samma skiss, detta är den ena)

Slutligen skulle man använda sig av smyckesdetaljer samt minst en pin/nål. Pappret är glittrigt och jag var tvungen att fota med blixt då denna inte blev klar förrän sent igår kväll därav den dåliga kvaliteten på fotot. Ni ser nog ändå hur det ska vara.

Tack för nu! Tjo hej!

Inga kommentarer: