2008-11-15

Uppdatering

Så, nu har förkylningen lagt sig även om vi fortfarande går runt och småhostar allihopa här (ja, alla utom Samuel då). Igår var det ingen vanlig dag..igår var det.... (ja, förutom ostkakans dag som jag inte vet någon som "firar" (?) ) ett år sedan jag fick körkort! Tänk! Ett år har jag haft det redan. Jag verkligen älskar mitt körkort. Ja, inte den lilla rosa plastbiten med det hemska fotot på mig men det faktum att jag kan och får köra bil! Mitt liv känns mycket lättare sen jag fick det! Jag har inte pysslat så mycket den sista veckan men lite har det blivit, har bara inte orkat fota ännu. I helgen är det Cybercrop igen så jag hoppas att hinna göra lite då också.Visar några bilder på den typiske fyraåringen (nej, han är inte sur eller arg, bara uttråkad):

(Han roar sig med att rulla fram och tillbaka i gången *suck*)

2 kommentarer:

Anki sa...

Du du kan inte fota bilder på matvaror o ev laminera som han kan få som uppdrag att hjälpa dig och leta upp? Sånt ni ska handla :)

Kram Anki

Mella sa...

Hmm, det var en smart idé..det ska jag göra tror jag. Tack för tipset! :)