2008-11-03

Jag vann + nytt från helgens CC

Gissa vad? Jag vann en tävling med LOn i förra inlägget! Visserligen så var det utlottning blan medverkande bidrag men iallafall. Jag blir så himla glad när jag vinner nåt!
I helgen var det Cybercrop och jag hann faktiskt med att göra fem bidrag fast yngste sonen var vedervärdigt fyraårstrotsig i helgen. Visar upp två idag. Tänkte dra ut på det så att ni vill komma tillbaka och kika mer ;)

Man köpte ett kit med papper och var tvungen att använda sig av de pappren i några av de tävlingar jag var med. De två alstren nedan är just sådana.
Här skulle man lifta en LO samtidigt som man inte fick använda cardstock eller raka kanter (på bakgrunden) Det vita är bara bakgrundspapper. LOn är alltså alldeles hålig. Texten (+ rubriken) som man knappt ser är: "I väntan på tomten är mina barn väldigt snälla barn"

Här skulle man använda sig av minst två olika papper från kitet. Jag använde tre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bladen på lo:n snälla barn. Har du stansat ut dom någonstans eller är dom köpta så?

Mella sa...

Det är en fernstans storlek large, finns bla hos scrapaddicted.