2008-11-16

3-årsdag

Den 5/11 firade vi treårig förlovningsdag. Jag överraskade sambon med ett kort med bokmärke i när han kom hem från jobbet på morgonen (han jobbar ju natt):
Här är framsidan (förövrigt det första kort jag gjort utan stämpelmotiv)

Del av insidan, där man kan se hur jag skurit ut i kortet för att fästa bokmärket (en idé jag fick från Cath. Tack! :D)


Och slutligen bokmärket som är 15x5 cm. För de av er som inte är så insatt i TV-spel och datorer kan jag tala om att det är symbolerna för Atari och Commodore som är välkända märken i den världen.

2 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Hej Mella! Nu har jag dragit lott till utlottningen. Ditt namn stod på den! :-D Kika in på min blogg för mer info.

Cath. sa...

Fantastiskt fint kort! Och vad kul att du fick en idé från mig... fast det inte ens var sååå smart jag gjorde som du har gjort! Supersmart att skära ut ju! Det ska jag komma ihåg!
Kram!