2008-10-23

Sebbes dörrskylt

Har gjort en dörrskylt åt Sebastian. Jag föredrog nämligen det före en hårdrocksaffisch som han ville hänga där. Jag har gjort den av en svartmålad canvas som är ca 2cm tjock och ett papper från DCWV som känns ganska färdigdekorerat. Jag valde därför att bara lägga till texten och en dödskalle som kommer från ett gammal halsband.


Edit: Jag har äntligen fått kommentarer av Sebastin om vad han tyckte om skylten nu. Han tycker att bokstäverna är "fjolliga"?! Tycker ni att de är det?

1 kommentar:

Cath. sa...

Tuff skylt!!! Och jag tycker dte är snygga bokstäver men kan nog förstå hans åsikt... kanske de är lite tjejiga....iaf för en tonårskille... ;D
... och jag har ju också en tonårskille.... livet är inte lätt med en sån....man tycker inte lika alls...
Kram och ha det bra! /Catharina