2008-10-13

Cybercropresultaten

Det var ju som sagt Cybercrop i helgen. På lördagen somnade Samuel snällt och jag skulle minsann scrappa (se föregående inlägg). Jag satt från klockan 20.00 till 01.30..och det blev EN layout. Jag kunde inte hitta någon inspiration överhuvudtaget. Dagen efter däremot hade jag en massa inspiration och idéer vilket resulterade i tre LOs trots att jag hade en vaken son (+ en sur tonåring) hemma.
Den här var den första jag gjorde dvs den som jag gjorde på lördagen. Det var en skissutmaning, man skulle alltså följa en skiss.

Det här var också en skissutmaning.

Här var utmaningen att man skulle använda sig av minst två färger på punchinella. Jag använde rött och vitt.


Det står "Med bus i blick och en väldigt trött pappa. Sommaren 2005". Här var utmaningen var att man skulle använda sig av turkost och brunt som dominerande färger.

2 kommentarer:

Cath. sa...

Otroligt läckra layouter!!! Gillade allihopa. Mest gillade jag nog hur du hade klippt punchinellan... ursnyggt!!!
Jeanslayouten var så himla läcker med fickan på... skriver du så där snyggt??? Lyckos dig i så fall!!!

Anonym sa...

Väldigt fina allihopa! :)