2008-10-11

Cybercrop

I helgen är det cybercrop på Svensk Scrapbooking vilket innebär att jag bara vill att någon ska komma och ta hand om Samuel så att jag kan få pyssla. (Cybercrop är när det läggs ut en massa tävlingar under en begränsad tid ex. en helg och så gäller det att hinna med så många som möjligt och har man tur kanske man vinner nåt.) Peter jobbar (natt) i helgen så jag måste ta hand om Samuel istället för att pyssla. I dag har vi varit och shoppat (ja, även lite scrapsaker) medan Peter sov. Nu är det snaaart läggdags för Samuel vilket innebär att snaaart får jag pyssla. Jag hoppas verkligen att han sover snällt ikväll så jag hinner med lite pysslande iallafall. Under den här cybercropen pågår det bingo och det är jag med på under tiden jag väntar på att kvällen ska infinna sig. Så här ser min bingobricka ut som jag scrappat:

Så, nu vet ni varför jag inte vill prata med er i telefon ikväll. ;-)

Nej, nu ska jag förbereda inför kvällen genom att ta fram foton och försöka välja lite papper så det bara är att sätta igång sen. Hej så länge!



<---Jag ikväll

1 kommentar:

Cath. sa...

O, kanonsnygg bingobricka! Själv hann jag inte med bingon men några bidrag hann det bli i alla fall!
Har inte kikat runt i galleriet men jag hoppas få se något alster av dig där.
Kram!