2009-04-21

Fler alster från Inkywings CC mm

En av utmaningarna under Inkywings Cybercrop var att man skulle lifta (=härma så mkt man vill) kortet nedanför. Det kortet är gjort av deras DT Åsa (och alltså inte av mig).
Här nedan kommer mina tolkningar. Det är alltså tre olika alster utifrån samma kortlift. Jag tänkte att det kunde vara kul att se hur olika det kan bli fast de utgår från samma alster:

LO 12x12" dvs 30,5 x30,5 cm

Båda dessa kort är 15x15cm stora

Slutligen måste jag bara berätta...
I går köpte jag cig och när jag skulle betala tittade kassörskan som var i 25-års åldern på mig och så sa hon: Jag måste be att få se din legitimation.
Hon trodde att jag var under 18 år! (Jag är..harkel..37år)
Wee! det kan jag leva på ett tag nu! =D
Nu kommer jag att resa bort i nästan två veckor, ska försöka uppdatera lite då och då men jag vet inte hur mycket det blir..bara så att ni vet. :)
Hej så länge!

2 kommentarer:

Li@n sa...

HA HA HA ja det kan man leva länge på det förstår jag. Göm det långt inne i hjärtat!

Urläckert döskallekort!

Må så gott
//Lian

M@gs sa...

Vilka härliga LO, jag gillar att den är enkel och stilfull. Korten är också fina, gillar bröllopsstämpeln ...och vilken komplimang... det var ett tag sedan man fick visa leg, min man som är lika gammal som du, skryter fortfarande om en gång han blev tillfrågad...för 2 år sedan. Själv var jag nog 23 sist och det är ett par år sedan, eftersom jag är äldre än du...
Kram