2009-04-05

Långpromenad

Igår hade vi en riktig sommardag här i Skåneland. Det var så varmt och soligt! Jag, Peter och Samuel tog en långpromenad med en mellanlandning i en lekpark. Här kommer en massa foton från det (Ni får dock inte se mig leka med honom i rutschekanan eller på gungbrädan ;) ):

Pinnsamlaren lyckades förstås hitta en massa pinnar.
(Vi har ju bara halva rabtten vid ytterdörren full med pinnar nu..)
Samuel-"Mamma, ta kort på pinnarna också! Pinnar, visa nu att ni kan le fint,"

-" Titta, vad jag kan!"

-"Jag kan hoppa jättehögt!"

-"Och titta vad man kan göra mer då!"

Blåsa såpbubblor är kul!

Sen var det dags att gå hemåt..
-"Jag ska bara hoppa en gång till!"

Ja, okej då. En bild kan få se på mig.
Den osminkade sanningen med blås i håret.. ;)
Och för er som kom in för att se vad jag scrappat sen sist..
Nu är det två cybercrops som pågår..och vad gör jag? Jo, jag satte igång att göra tre tavlor helt utan tävlan istället. Jag är verkligen inne i en altered och kort-period nu..måste sätta lite pli på mig själv och scrappa lite foton nu..

Inga kommentarer: