2009-05-09

Två BOMlayouter och en vinst!

Så, då var man hemma igen och det är dags att uppdatera lite. Jag har en hel del saker som jag gjort men så kommer man till att fota och redigera som är rätt trist (speciellt som regnet kommer så fort jag tar fram kameran). Två alster har jag dock som jag kan visa. Båda är gjorda till min BOM (Boken om mig) och därmed i stl 8x8" (20x20cm).

Den här LO hade jag med i Stellas poängjakt (sen hann jag inte fortsätta vara med i den). Utmaningen var att den skulle handla om en stark övertygelse som man har. Jag har använt ett mönstrat papper som jag har gjort själv och sen skrivit ut. det ser ut som att det är rosa pealrmaker men det är faktiskt vit.
Den här LOn gjorde jag till CC på Pyssel.net där jag blev framröstad som tvåa! Titeln är mer lila än vad den ser ut på fotot. Jag har använt lila stickles (glitterlim) för att framhäva titeln som är svarta foambokstäver.

Ja, det var det jag hade att visa nu. Ha det bra så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så himla läckra!!
Jag har oxå märkt att den vita pearlmakern "tar åt sig" bakgrundsfärgen ibland... Likadant med den vita iridiserande Stickles'en... Kan faktiskt vara lite irriterande! MEN, vi får säga att DET SKA VA SÅ!! Om någon mot förmodan skulle tordas klaga ;)
Ha en fortsatt inspirationsgivande vår!
Eva

Lilltolen sa...

Fantastiska LOs - budskapet går verkligen fram. Eget papper är ju en superidé! Den ska jag försöka att inte glömma.
Må väl!