2008-04-29

Sjuk :(

Gick hem från jobbet igår för att jag är sjuk. Har ont i halsen, hostar och mår allmänt blä.
I helgen fick jag en försenad födelsedagspresent från Fleming och hans tjej. Ett singstar! Här ska sjungas! Nåja, så snart jag inte längre har ont i halsen iallfall.
Iallfall..så låg jag i min misär och slötittade på reprisen av "Sixties" och blev påmind om hur bra The Kinks var/är. Jag satte mig vid youtube en stund och efter att ha lyssnat på dem ett tag började jag söka runt lite..och hittade följande hemska 70-tals barnprogram (INGEN ska komma och gnälla på "Vilse i pannkakan" iaf!).



PS. Vad gäller scrappandet så får det bli senare. Så fort jag frisknat till ska jag proritera att fixa till foton för framkallning..men sen så ska här scrappas!

1 kommentar:

Anonym sa...

WAHAHA! Det där programmet är så himla konstigt!
Har sett klipp förr på TV också.
Dom har riktigt läskiga röster!

Inte konstigt att 70-talister blev skumma! ;)

Hoppas du är frisk igen nu! Kram