2008-06-11

Hej hopp!

Har inte scrappat på jättelänge men så hade Scrapaddicted en scrapmara i helgen som var så tvingade jag mig att scrappa lite. Har inte haft varken ork eller lust att scrappa..eller jo, lusten har väl funnits långt därinne men eftersom jag varit (är) så trött har det inte märkts. Eftersom Peter jobbade under hela maran och jag är en långsam scrappare så bidde det bara två alster:

Den första "cooling" är en bild på Samuel från förra sommaren. Där han gör en tuff pose med sin snuttefilt käckt i fickan. ;)

Den andra: " {071025} - En helt vanlig dag." Det syns kanske lite dåligt vad det står på de små remsorna med brun dymo men det står: Blöt tvätt, torr tvätt, scrapsaker, leksaker, TVn på, datorn på, gitarrspel, tjat, kaos. Högst uppe till vänster är det en bit guldfärgad punchinella- för att ge lite guldkant på tillvaron *skrattar åt mina egna torra skämt* ;)

Ha det gott så länge, gott folk!

Inga kommentarer: