2008-04-11

StudentLOs

Här kommer Layoterna från lilla Syster Ysters student i somras..
En superenkel Lo där jag vill framhäva det fina pappret (Pysselgummans) samtidigt som jag inte vill ta bort fokus från Fotot. Denna är gjord efter en skiss av Silwerstar (och den har vistats i bloggen tidigare men jag ville ha dem samlade). Det neonrosa tyllet är resterna från det som sattes på hennes studentskylt. (Denna LOn *pekar uppåt* är jag inte speciellt nöjd med men den fick bli som den blev eftersom det just då handlade mest om att släppa en scrappblock..efter jag gjort den gjorde jag de andra på löpande band så jag tror det lyckades ;-))

Små akryldroppar fick bli mitt sätt att försöka knyta an till såpbubblorna som blåses på fotot.Här "kom jag igång"..det blev som det blev och jag tycker att det blev rätt bra. Hade verkligen ingen aning innan hur det skulle sluta..och myran..ja, den fick bli pricken över i!


Japp, jag tar alla tillfällen jag kan få att scrappa i rosa. Kanske är det extra kul eftersom det sällan kommer naturligt när man har pojkar. Att studenten scrappades så mycket i rosa beror ju på att hennes skylt gjorde det (Tack, mamma! ;-) )

4 kommentarer:

Nina sa...

Glada härliga layouter! Jättefina! Blir det ett helt album till din syster?

*kram*

Marie sa...

så många härliga!

Anonym sa...

Åh Mella så JÄttEMÅNGA fina layouter du gjort på sistone!
Jättefina!!!

Anonym sa...

Dom är finfina! :)
Min favorit är "sjungom studentens.." tror jag faktiskt.

Och myran ÄR pricken över i-et! ;)

Kram