2011-06-26

Två nya armband

Först ut som är gjort i memorywire i antik brons med naturvitt gummi och naturvita porslinspärlor (båda kallas vita men jag tycker att de är mer naturvita eftersom de inte är kritvita) samt pärlhattar och pärlor i antik brons. Armbandet kan bäras som på bilden eller lite kors och tvärs över handleden som jag visar här.

Pris 100:-

Sen ett armband som består av tre olika som hålls samman av en ring som det står "Happiness" på. Det är svarta glaspärlor, två olika turkosa pärlor samt metallpärlor. Alla tre armbanden är trädda på elastisk tråd så det passar de flesta.


Pris 120:-

*SÅLDA*

Tack för titten! :)


4 kommentarer:

Miris Skaparlusta sa...

Oj, så fina saker du gör!! Jag har tittat på dina smycken och utbrister i Ooooh, Åååååh, Aaaaah! mest hela tiden! Mycket läckert var det här!

Emma sa...

Helt underbara båda två :) Finns dom kvar? Och undrar lite över måtten på det understa?! Har tydligen väldigt smala handleder (damen på smyckesbutiken fick hämta barnarmbanden....)

Mella sa...

Tack för berömmet :D
De har tyvärr precis blivit sålda. Skulle tro att de var lite för stora för dig ändå, då de var i största laget för mig (som har 15,5 cm). Jag kan dock ta en beställning och göra likadana men smalare om du vill?

Emma sa...

Varsågod! :)
Om du har tid och ork så skulle jag absolut vilja ha dom! :D