2011-05-02

Rött är sött...

Jag har haft en lite scrapblogg fast när det gäller smycken..vad heter det då? *funderar* Nåja jag krystade fram ett halsband under en veckas tid och nu verkar jag vara tillbaka igen för i eftermiddags gjorde jag ett halsband till :)

Här kommer först det som tog längst på sig att bli till:

Längd ca 45 cm långt och det har en förlängningskedja på 6cm.
Pris: 100:-


Här kommer det jag gjorde i eftermiddags.

Det är ca 47 cm långt.
(Ja, jag vet att det ser snett ut, men det är inte det, jag lovar :) )
De svarta pärlorna är av porslin...
..och de är röda är av glas som ytbehandlats, de kallas ispärlor pga den strukturen.

Pris:150:-



Visst är det lite intressant att båda blev röda? Jag gör ofta så har jag kommit fram till, flera i samma färger på raken..


Tack för titten! :)





Inga kommentarer: