2010-09-09

Lite uppdatering

Jag vet att det är rätt dött här i bloggen just nu men tor inte att jag slutat pyssla för det har jag definitivt inte gjort. Just nu skapar jag jag saker som ska vara till en Cybercrop och dessa saker får ni inte se förrän tävlingarna är över. Jag skapar även smycken som ni kommer att få se när de är klara och jag har några kort som ligger och väntar på fotografering.
Tänkte visa er vad jag gjort den senaste månaden när det varit dött här. Jag målar stämpelmotiv i massor. Jag tycker att det är så avkopplande att göra det och sen har man färdiga motiv att ta till när man behöver göra kort. Jag funderar på att göra någon tutorial på hur jag målar med promakers om ni skulle vara intresserade av det?
Tack för att ni kikar in här fortfarande fast jag har varit så dålig med uppdateringar under sommaren!

2 kommentarer:

Lilltolen sa...

Vilken härlig hög med stämpelmotiv. Själv gör jag mest LOs för jag har just inga stämplar. Ha det gott!

Jeckee sa...

Du färglägger jättefint! tycker absolut att du skall göra en tutorial. Jag väntar med spänning :)

Må gott

Kram