2010-09-17

Ännu ett bröllopskort

Ännu ett bröllopskort blev gjort i somras. Den här gången till Evelina/ Alien Bling och hennes Ulrik. Jag gjorde kortet utifrån hur hon visat oss på pyssel.net i smyg innan bröllopet hur hon skulle se ut. Dessvärre ;) ändrade hon från det knallröda läppstiftet och nagellacket så mitt kort matchade inte bruden exakt. Men men, rött är ju ändå kärlekens färg :) Här kan ni foton på brudparet från bröllopet så förstår ni hur jag tänkte när jag gjorde kortet.


Tack för titten! :)

3 kommentarer:

Alien Bling sa...

Attans då att jag ändrade! Men jag hade ju faktiskt röda naglar ändå. :D

Kortet är helt fantaaastiskt fint! <3 Jag blev så glad när det dök upp.

Andrea sa...

jättefint, och de var jättefina!

Isadory sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.