2009-05-29

I väntan...

Jag har haft problem med datorn ett tag men nu har Peter blåst om den så förhoppningsvis så komemr det att fungera bättre nu. I väntan på att han ska lägga in bildredigerarprogrammen åt mig så att jag kan beskära fotona på min alster får ni stå ut med lite info om mig.
Jag brukar inte hänga på sådana där "utmaningar" som folk skickar till varandra i bloggarna men den här roar jag mig (er?) med tills jag fixat bilderna..enjoy!

Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: Mjölk, Lätt & Lagom, ägg
Frys: köttfärs, kycklingfilé, frysklampar
Skafferi: Pasta, mjöl, kaffe
Handväska: Astmaspray, nycklar, adrenalinspruta
Sminkväska: Det smink jag inte använder så ofta, glasögonfodral, extra linser
Badrumshylla: Vardagsmink,Tandborste, tandkräm
Förråd: Trädgårdsredskap, gräsklippare, kartonger med div. innehåll
Hjärna: Tider att hålla, frustration, dåligt samvete, olika sätt att döva frustrationen/det dåliga samvetet..oj, det blev visst fyra..strunt samma
Jackficka: Hmm..ev. cig, tändare och nycklar om jag öht har nåt i jackfickorna
Kryddskåp: Salt, svartpeppar, vitpeppar.
Barskåp: Hmm..kylskåpet menar ni ;) ..en gammal Baileys som man nog inte ska dricka av
Köksbänk: Kaffebryggare, micro, en burk med div. köksredskap stående i

Jag utmanar: alla som läser det här. ;)

1 kommentar:

Anki sa...

Nu finns det bilder i min blogg från träffen i Halmstad ifall du är nyfiken....

www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Trevlig helg!

Kram Anki