2008-12-05

Lite juligt..

...i bloggen har jag fixat nu. Jag vet att det är väldigt lugnt i bloggen nu men det innebär inte att jag inte är produktiv. Jag har altrat två blockljus, dekorerat en uteljuslykta och fixat ett dörrkrans. Jag har bara inte hunnit med att fota dem eftersom jag samtidigt försöker fixa inför julen här hemma. Jag ska dock försöka fixa kort snart så att ni får se.

För tillfället känns det som om jag bor med kändisar. Peter är samlarprofilen i speltidningen "Level" denna månad = en helsida om honom och hans Dreamcastsamling. Han är även med i "Din teknik" där det är ett fyrasidors uppslag om Rethrogathering som var i september. Sebastian var med på bild i en artikel i NST som handlade om Henrik Larsson som spelade innebandy. Sebastian var publik där och hans syns väldigt tydligt på bild.
Mina kändisar.. =)

Här kommer en låt som i alla fall ger mig julkänslor =)

Inga kommentarer: