2008-12-23

Dagen före julafton...

Stressmässigt är det ganska lugnt faktiskt. Det brukar vara värre men så har jag blivit duktig på att delegera jobbet så att man slipper stå med allt själv. Och jag har sagt att det får bli som det blir i år, bara det blir en stressfri jul. En stressfri jul är nog bara en utopi men man kan ju göra vad man kan för att minimera stressen iallafall. Jag har valt att sänka mina krav på julen och jag har schemalagt hur julaftonen ska se ut utifrån att alla ska få det så bra som möjligt.
Jag har gjort flera scrapsaker (vilket jag sagt tidigare) och har fotat en del av dem. Här kommer lite godispåsar som jag snabbt knåpat ihop.
Ha det bra därute och stressa inte sönder er!
Kram!

Minimashmallows som jag skickade till mamma med familj (den enda snö som vi i skåne kan erbjuda ;) )


Hemmagjord marknadsnougat till Peters systrar..

..och till grannarna...
PS. Vad ska man hota med när tomten varit här? Just nu går det så bra att säga "Då kommer inte tomten" eller "Då ringer vi tomten" men sen då? Påskharen?

Inga kommentarer: