2008-06-26

Två nya alster..

Svensk Scrapbooking hade midsommarcrop och fastän jag inte var riktigt pigg så lyckades jag åstadkomma två alster iallafall:
Den här LOn är skapad utifrån en skissutmaning som de hade. Samuel kramas med sin favoritfarbror (och den ende ;) ). Kärleken mellan dem är väldigt tydlig, synd bara att han inte hälsar på oftare. (hint hint)

De hade även en utmaning att man skulle använda färgerna gult- grönt- vitt (med ytterst lite av annan färg eftersom det var de tre färgerna som skulle dominera LOn. De kanske ser ut som att vissa saker på LOn är orangea men de är gula men i en annan nyans bara. Jag hade lite dåligt ljus när jag skulle fota (gäller f.ö. den översta LOn också.) Vad LOn visar är det nog ingen tvekan om ;D.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mariell
Som vanligt (skulle jag tro iallafall) jättefina scrappade (heter det så ....) saker.
Hoppas du mår bättre nu.
Hälsningar Linda på jobbet