2010-05-04

Knäppa systrar på konsert

Jag har gjort en layout med mig och min lillasyster när vi var på U2 i somras. Jag har använt mig av papper från Bo Bunny samt Basic Grey.

Wellpapp som jag målat först med grön akrylfärg och sen lite svart crackle paint över.
Jag skrev delar av rubriken med dymo.

Resten av rubriken med chipboards som jag målat med Promaker-penna för att få
samma nyans som biljetten. Jag har även ritat dit stygn och blänk med pennor.

En stjärna av chipboard som dekoration samt ett organzaband.

Här kan man se att jag målat fotot med svart akrylfärg.
Och avslutningsvis kan vi se biljetten..

Tack för titten!

4 kommentarer:

Andrea sa...

Woho! Snyggt!

Miapuh sa...

TJENARE
Asläcker ju :D

Maria sa...

snygg layout!

DesignAnnique sa...

Wow, läckert! Precis så där lagomt rockigt ösig..