2010-04-25

Shoppat! :)

Jag har shoppat! Jag har länge behövt ha en stor scrapväska på hjul men sedan jag började på Storyhouse var jag tvungen att skaffa en eftersom det blev en aaaning tungt att bära allt fram och tillbaka.
Denna köpte jag idag för pengarna jag fick för min BIA (se tidigare inlägg) Det blev Panduros väska eftersom den passade bäst in bland mina tidigare väskor..eller vad tycker ni? ;)
Den jag köpte idag.
Väskan jag kompletterar med för att ha alla papper i. (Hade jag sedan tidigare)
Väska jag hade sen tidigare, perfekt för mindre saker att ta med samt färdiga ihopplockade kit.
Och så verktygväskan med allt smått man behöver ha tillhands hela tiden.
(Denna är inte från Panduro utan från Biltema)


Till helgen ska jag på scrapträff i Hyllinge både lördag och söndag så det är ju perfekt att jag har en större scrapväska till det också :) Någon som kikar härinne som också ska dit?

1 kommentar:

Alien Bling sa...

bra förvaring is the shit! :D
Jag har väskan för papper från panduro (bild nr 2), den är skitbra!