2010-04-04

Hör och häpna- jag har gjort en layout!

Det slog mig häromdagen att jag inte gjort en enda layout det här året som inte har någon som helst anknytning till mitt inspiratörsuppdrag. Bestämde mig därför att göra en. Sen satt jag där som ett fån. Det var jättesvårt att göra något som inte var någon typ av beställning. Till slut valde jag ut några foton och papper som matchade. Sen satt jag och kollade på dem hur länge som helst, jag kunde inte komma igång.
Tävlingsmänniska som jag är gick jag in på scrapkollen för att finna en tävling som kunde passa in på det material som jag valt ut. Jag hittade en som passade men som skulle gå ut samma kväll, dvs i praktiken skulle jag har tre timmar på mig inkl fotografering, redigering och inskick! Jag bestämde mig för att hoppa på den för att tvinga mig själv att komma igång igen. Layouten ser väl ganska mycket ut som alster jag gjort förut (antagligen för att det var enklast så) men nu är jag iallafall igång igen! Här har ni min layout:

Jag stod och målade mammas hus när Samuel kom
med vår kamera och frågade om han fick ta en bild av mig.
Jag svarade att det fick han. Medan jag står där hör jag hur
det klickar och klickar bakom mig.
"Vad gör du?" frågade jag lite argt eftersom jag inte vill
att han leker med kameran. Till svar fick jag:
"Men mamma..jag måste ju få med HELA dig"

Tack för titten! :)

Inga kommentarer: