2009-11-09

Mina bidrag i Pyssel.nets Cybercrop

Nu är vinnarna i Pyssel.nets cybercrop utsedda och jag kan därför visa mina bidrag. :)

Först ut ett kort (15x15 cm) där man skulle följa en skiss.
Jag kom tvåa i denna tävling och vann
varor från Stämpelgården till ett värde av 175:-
(Jag har dock inte fått dem ännu)
Nästa tävling var att skapa ett kort eller
en layout i Vintage/shabby chic stil.
Jag kom tvåa även i denna men det var bara
förstapristagaren som fick pris.
(Layout 30,5x30,5 cm dvs 12")
I tredje tävlingen var det en skiss man
skulle följa samt använda sig av färgerna svart och orange.
(kort 15x15 cm)
Och i den sista tävlingen (av de jag valde att /hann vara med i)
skulle man inspireras av en bild av Morticia Addams.
Jag inspirerades av spotlightsen, färgerna (lila/svart)
samt ciggen och det glamourösa.
(Layout 20,5x20,5 cm dvs 8")
(Och för er som undrar ;)
Fotot är från...1992 tror jag, fast det var ju nyss ;) )

Jag har även varit på Örebroscrapträffen där jag både scrappat och vunnit men mer om detta kommer när jag är hemma igen så att jag kan fota alstren.

Hej så länge!


4 kommentarer:

Anki sa...

Fina alster!

WOW på den översta lo´n HELT UNDERBAR MELLA!
Superbra jobabt!

Kram Anki

Josefina sa...

Verkligen toppfina allihop!
Du är så värd alla vinster du vinner!
Kramkram /Jo

Miapuh sa...

hurra grattis ;) jag röstade på bitchkortet hihi
kram

Lilla Anna sa...

Har kollat runt lite på dina layouter och kort. Helt underbara!
Hittat massor av inspiration.