2009-09-17

Bloggpartybidrag

Det pågår ett bloggparty och här kommer mitt första bidrag. Det är efter en skiss som Cattis har i sin tävling:

Det är en LO om när Samuel, då två år,
kom hem jättetrött från dagis men ändå
gick runt och stolt visade upp sitt första egengjorda armband.

Mitt nästa bidrag är till Eyovines förgutmaning. Man skulle använda vitt och svart samt en accentfärg.
En LO om när Samuel frivilligt ville klippa sig för han hade sett en frisyr han ville ha.
Detaljbilder.
Jag har använt mig av Cracklepaint på stjärnan och rubriken
och sen fyllt i med Fluid chalk (charcoal) för att
tydligaregöra sprickorna. Jag har använt ett trasigt
pingisrack som stämpel för att göra bakgrunden
prickig och sen öst på med svart akrylfärg.
Jag har även använt svart punchinella och häftklamrar.


2 kommentarer:

AMA sa...

Punken är bland det snyggaste, coolaste, häftigaste jag sett på länge!! *bugar*
Grymt läcker, inspirerande, tuff, häftig, spännande, rolig... ja, jag kan hålla på ett tag till men jag tror jag slutar här innan fröken får total hybris. ;o)

KrAMA

Cattis sa...

Vilken härlig tolkning!! =D Roligt att du ville vara med!

Kram/Cattis