2008-08-25

Äntligen!

Det verkar som om scrapblocken äntligen släppt! Jag sa till mig själv att om jag inte skapar två Layouter under helgen så får jag varken köpa mer scrapsaker under resten av året och jag kan ju glömma att få åka på någon mässa i Göteborg! (Och så spände jag ögonen i mig själv ;-) )

Gissa vad! TRE LOs har jag gjort i helgen och då ska vi ändå tänka på att Peter jobbat i helgen så jag har varit ensam med barnen! Tänk vad skräckinjagande jag kan vara, va! Moahahaha! Två av LOsarna får ni se här nere men den sista ska jag ta nytt foto på då den blev klar så sent på kvällen att allt ljus var borta. (Men då har ni ju nåt att se fram emot ;-) ) Det slog mig när jag skulle sätta in LOsarna i pärmen igår att de sista fyra Layouterna jag gjort har varit med Sebastian som motiv... Texten på LOn är: Att vara tonåring är inte alltid så lätt, varken för dig eller för oss runt omkring dig. Trots allt bråk och tjafs vi har allt som oftast nu för tiden kommer du alltid att vara mammas lille älskling.
Texten på LOn: Sebastian! Det finns inte så många foton på dig och mig tillsammans. Därför är de få vi har extra viktiga. Här har Peter tom lyckats fånga en spontan puss från dig! (Fotona är från 1999.)

2 kommentarer:

Tjohalia sa...

Vad fint det blev!

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

Carina sa...

Många fina layouter och kort du har i din blogg!!