2008-02-16

Två LOs..

Här kommer två LOs jag gjorde för ett tag sedan. Jag har bara inte lagt upp dem eftersom de har foton på andras barn på dem. Kom dock på att jag kunde kamouflera lite. Jag hoppas att det räcker?

Först ut en LO utan mönstade papper! Det har nog inte hänt på mycket länge. Sen en LO med Samuel och TheoAlexsander. På LOn står det: "Du har alltid gillat småbarn och sommaren 2007 var det Theo Alexsander som var din utvalda bebis. Du kallade er för.. Samel och Sander- Theo."I övrigt har jag inte scrappat på länge. Jag har varit (och är fortfarande) sjuk. Jag är förkyld med en feber som kommer och går. Jag som hade tänkt göra en massa "Alla hjärtans Dags"-kort och skicka till alla jag tycker om. Nu blev det inte ett enda. Jag hoppas att kunna scrappa lite i veckan som kommer.
I övrigt kan jag passa på att tala om att vi har en massa auktioner ute på Tradera nu. Inte mycket pysselrelaterat men annat smått och gott som kan passa?:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina LO:s, som vanligt!
Krya på dig nån gång! ;)
Kramar

Lisbet sa...

Härliga LAYOUTER

Articsisters sa...

Går på en scraprunda för att samla lite inspiration.