2011-02-23

Två armband och ett halsband

Pga läkarbesök som tog längre tid än jag tänkt mig hann jag inte riktigt med att fota innan ljuset försvann så det får bli ett halsband och två armband att visa idag istället..

Först ut ett halsband med pärlor av Onyx, glaspärlor
och Rosenkvarts.

Närbild på berlockerna.
Armbandet är ca 20cm långt.

*SÅLT*



Ett till armband, denna gång med strukturerade glaspärlor.
Armbandet är ca 20cm långt.
(Nej, det är inte något fel på pärlan till vänster.
Det var nåt skit som bara var där när jag fotograferade, det finns inte där nu irl.)

Pris 75:-



Ett halsband som matchar armbandet jag gjorde tidigare.
Halsbandet är ca 43 cm långt.
*SÅLT*

Tack för titten! :)



1 kommentar:

Andrea sa...

jättefina, älskar det första armbandet! :D
Hur mycket brukar du ta för smyckena?
Kram